DİŞ ÇEKİMİ DİŞ BAKIMI

Birlikte yaşadığımız hayatımızın bir parçası haline gelen evcil hayvanlarımızın ihtiyaçları da tıpkı insanlara benzer. Onlar da ağız diş bakımına ihtiyaç duyarlar.

Diş Çekimi Vetroyal Veteriner Kliniğinde titizlikle yapılmaktadır. Evcil hayvanlarda çeşitli nedenlerle oluşan diş eti hasarları, diş çürükleri gözle görülür derecede hayvanlarda huzursuzluklara, ağrılara neden olmaktadır. Dişlerde görülen rahatsızlıklarda hayvanlar yemek yeme isteğini gerçekleştiremezken, ağrıya bağlı olarak çiğneme olayı da gerçekleşmediği için çeşitli mide ve bağırsak sorunlarını da beraberinde getirecektir. Bu şekilde devam eden diş sorunları zayıflama ve halsizlik ile bağışıklık düzeyinin düşmesine yol açar. Aşırı salya artışı, ağrıdan kaynaklanan duruş bozuklukları gözlemlenebilir.

Vetroyal Veteriner Kliniğindeki ağız muayenesinde patili dostlarımızın sorununun nedeni tespit edilir. Veteriner hekimin belirlediği tedavi süreçleri ve yöntemleri hakkında hayvan sahibi bilgilendirilir. İlaçla tedavi yöntemleriyle sonuç alınmazsa diş çekimi uygulanır.

Burada önemli bir husus belirli zamanlardaki rutin veteriner kontrollerinde erken tanı ve tedavi ile diş çekimleri çürümeleri önlenebilir. Çeşitli tedavi yöntemleri ile kurtarılamayan dişler çekilir.

Sakarya Veteriner Vetroyal Veteriner Kliniğinde Diş Çekimi veteriner hekimlerimizde ağız içi kontrollerinden sonra karar verilir.

Diş Bakımı düzenli olarak yapılırsa diş kayıplarının, çürümelerin önüne geçilebilir. Evcil hayvanlarınızı yılda bir kez profesyonel diş bakımı yaptırmanızı tavsiye ederiz.

Evcil hayvanlarınızı günün her saatinde Vetroyal Veteriner Kliniğine getirebilir, Nöbetçi Veteriner için bizlerle her zaman iletişime geçebilirsiniz.

Hızlı iletisim
  • 0 535 030 09 33