GÖZ HASTALIKLARI

Hayvanlar da insanlar gibi ciddi görme problemleri ile karşı karşıyadır. Hayvan sağlığı için kedi ve köpeklerin de göz muayeneleri veteriner klinik Sakarya’da yapılmaktadır.

Sevimli dostlarımızın göz problemlerini tanı teşhisi için veteriner hekimler tarafından  bir takım testler yapılmaktadır. Hayvanların görme yetisi nesnelerle, ışık testi veya el hareketleriyle değerlendirilebilir. Göz kontrollerinde göz içi basınç, akıntı, görme kabiliyeti gibi detaylı inceleme yapılır. Hayvanlar da çeşitli göz hastalıklarına yakalanabilir veya göz yaralanmalarına maruz kalabilirler. Sakarya Veteriner evcil hayvanlarınız için göz muayenesiyle kısa zamanda sorunlara çözüm bulmak mümkündür. Vetroyal Veteriner Kliniğinde göz kapaklarındaki problemler, akıntılar, çizikler, yaralanmalar veya glokom gibi göz rahatsızlıklar teşhis tanı ve tedavisi yapılmaktadır. Belirli sürelerde kontrole gelen hayvanlarda problem başlamadan koruma altına alınarak birçok hastalığın da önüne geçilmektedir.

Evcil hayvanlarınızda hijyenin önemi büyüktür. Gözlerin aşırı şekilde batması, kızarması, yaşlanması göz rahatsızlıklarının belirtisidir. Rutin göz muayeneleri kedi ve köpeklerinizin sağlıklı görmesini hastalıklara karşı tedbir alınmasını sağlayacaktır.

Göz sağlığı sevimli dostlarımızın yaşam kalitesini de arttıracaktır.  Vetroyal Veteriner Kliniğinde profesyonel hizmet verilmektedir. Veteriner hekimin uygun gördüğü tedavi yöntemleri ile can dostlarımızın tedavisi kısa sürede yapılmaktadır.

Sakarya Veterinere günün her saatinde ulaşabilirsiniz. Nöbetçi Veteriner hizmeti ile büyük bir aile olmanın bilinciyle hareket ediyoruz. Yıllardır kurduğumuz sevgi ve şefkat bağı ile işimizi yapmanın keyfini birlikte sürmek istiyoruz.

Hızlı iletisim
  • 0 535 030 09 33